March 13, 2011

KENDURI KENDARAT

SELAMAT PENGANTIN BARU

Nak dijadikan cite, kami menjelajah ke negeri jelapang padi ari ini utk menghadiri majlis kwn kami ni..Kenapa kami? Sbb aku g dgn gang rowing aku la..hehe..Sbbnya? Sbb pengantin baru berdua ni kwn rowing aku..huhu..X percaya? Percaya la..Mereka berkenalan kesan penglibatan dlm team rowing kami..huhu..Perlu ke aku cite lebih lanjut kisah mereka..X perlu la..Tu kisah mereka..Bkn kisah aku..muahaha..

Perjalanan bermula seawal 12 tghari..Aku dh siap kul 11 sbb mula2 jnji kul 12 nk jmpa..Last minit call ckp lmbt ckit..LAST MINIT lagi!! -_-"  Nape aku ckp awal? Meh nak cite..Pjlnan yg sepatutnya mengambil masa lbih kurg 45minit jadi sampai 2 jam? Bengang x? X la..Dgn bekalan angin di dlm perut mmg x bengang pun..We're cool bebeh!! Suma gara-gara GPS yg pe kejadahnya tu la! Vongok!!

Then, call babe suh dia amek ktorg..Akhirnya smpai jugak kt umah kenduri ni..Dah g jmpa pengantin bru ktorg g makan..Santek sgt okay!! Mmg naek seri kwn aku ni even dorg nikah gantung..Oh ya, mereka ni nikah msa raya thn lpas..Baru ni wat kndri..Alhamdulillah suma berjalan dgn baik..

Lepas mkn pe lagi..Sesi bergambar la kn..Nasib kami mmg baik..Xde sape nk menyibuk dgn pengantin nk amek gmbr jugak..haha..Pelik gak aku..Sbb slalu mmg ramai beratur nak amek gmbr..Makanya, kami dpt la posing lama2..Lepas amek gmbr kt pelamin, kami mencari bilik pengantin pulak..Pengantin duk pelamin g amek gmbr..Kami pndai2 je serbu bilik mereka..haha..

Dah puas amek gmbr, kami pun nak gerak pulang..On da way home, mmg kami kesal sgt2 sbb mmg dekat giler kot..45minit jd 2 jam..Oh damn!! 

By the way, bio gambo2 menceritakan segalanya..


 Dah puas? X puas xleh nk ckp pe la kn..Cukup la tu..Kang muntah plak tgk gmbr ktorg ni..haha..
Buat NOORHAYATI SAAD dan MOHD HAFIZ NORANI, semoga bahagia berkekalan hingga ke nafas terakhir, selamat menempuh alam rumahtangga, dan kami nak anak sedara dgn segera..Sila ambil perhatian ye..Kami doakan yg terbaik utk kalian.. 0_o

No comments: